ניקוי עובש ממזרונים

ניקוי עובש ממזרונים על ידי מוצרים ביתיים

עובש הוא דבר שכיח במקומות אשר הלחות מצויה בהם,  למשל בחדרי רחצה שם נוכל להיתקל בעובש אשר יתפשט על קירות או על כל דבר אחר אשר יתאפשר לו להיתפס עליו. הסיבה העיקרית לכך היא מכוון שחדרי רחצה הם לרוב לא כל-כך מאווררים, ולכן הלחות של המים נשארת באוויר. והיא הגורמת העיקרית לעובש להגיע, ישנם עוד מקרים אשר העובש נתפס על המזרון, אשר יגרום לנו צורך בביצוע ניקוי עובש ממזרונים.

כאשר נצמיד את המזרון בימי החורף אל הקירות של הבית הדבר יוכל לגרום לעובש מפני הלחות שבקיר, עוד אפשרות היא שכאשר אנו ישנים על המזרון שהוא בלי בסיס מיטה והוא במגע עם הרצפה נוכל לגלות גם אז שיגיע עובש מפני הלחות שברצפה בייחוד בימי החורף הקרים. עובש מהווה בעיה להמשך שינה על המזרון שלנו הן מבחינה סטרילית, והן מבחינה בריאותית.

ניקוי מזרון עם מכונה מיוחדת לניקוי

כיצד מתמודדים עם עובש וכיצד מבצעים ניקוי עובש ממזרונים

רצוי ראשית למנוע את הגעתו של העובש לכן רצוי תמיד לאוורר את הדירה לפתוח חלונות להימנע מהצמדת חפצים לקירות, וגם לאחר שמתרחצים לפתוח את החלונות שהלחות תיעלם. עוד דרך לכך שהעובש יגיע אל המזרון שלכם היא באמצעות ניסיון ניקוי מזרונים באופן עצמאי בביתכם, שכידוע שניקוי יסודי ומקצועי נעשה בשיתוף של מים וחומרי ניקוי.

דבר בעייתי בביצוע ניקוי עובש ממזרונים מכוון שכשאר נשפוך מים על המזרון וננקה לאחר מכן להוציא את המים מהמזרון את המים זוהי פעולה שהיא איננה אפשרית באמצעות הכלים הביתיים שלנו. זוהי פעולה שתגרום למים לעמוד במזרון ולאחר מכן יגרם ריח של צחנה אשר יעופף במזרון ויגרום לנו להתמודדות וניסיון להסרת ריח רע מהמזרון וכמובן שהעובש יגיע מיד לאחר מכן.

איך ניפטר מהעובש ונשאר אם מזרון נקי

אז אם גם אתם חווים את מצוקת העובש במזרונכם כנראה שהינכם תאלצו להשתמש בשירותיה של חברת ניקיון, שכידוע שהעובש רק הולך ומתפשט ולא רצוי לישון על מזרון אשר ספוג בעובש הן מבחינה בריאותית ואף סטרילית. חברת ניקיון אשר עוסקת בשירותי ניקוי עובש מזרונים תפתור עבורכם את הבעיה, חברות הללו עובדות בשירות עד לבית הלקוח וינקו את מזרונכם בביתכם.

באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם ובאמצעות חומרים הקוטלים עובש, תוך כדי החדרה של החומר עם מכונת ניקוי בדים אשר פועלת בשיטת הסירקולציה של החדרת מים עם חומרים, ושאיבת כל העובש מהמזרון. הפעולה תנטרל את העובש ויעלים את הריח ובמקומו ריח טוב ונעים, המזרון נשאר האומנם רטוב לאחר הניקוי אך לאחר שעות ספורות המזרון יתייבש ותוכלו לישון בבטחה.

סודה לשתיה, כף מזיגה

חברת ניקוי מקצועי

ניקוי עובש ממזרונים עושים אצל חברת "ניקוי מקצועי" חברתנו מתמחה בביצוע ניקוי מזרונים בתל אביב וכן בפריסה ארצית מעל עשור, אנו נותנים שירות בפריסה ארצית לנו צוות נרחב ומקצועי אשר מתמחה בכל סוגי הבדים אשר קיימים במזרונים. אצלנו תקבלו את המחיר הטוב ביותר ותמיד תוכלו להתקשר לייעוץ חינם עבור המזרון שלכם. אנו דוגלים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו, הדגל שלנו זה האמינות ותיאום ציפיות עוד טרם נתחיל כל עבודה באשר היא, חייגו עכשיו לתיאום באזורכם.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

Open chat
שלום וברכה!
אני דני הבעלים של ניקוי מקצועי.
אני כאן כדי לספק לכם שירות ניקוי ברמה הכי גבוהה שיש.
Call Now Button